خوب ترین ها

یک وبگاه که هرآنچه شما خواهانید را داراست. خوب ترین ها یک مجله اینترنتی شمال بهترین مطالب درباره مدل مانتو، خورشت ها، ترشی ها و... است که شما می توانید از خواندن شان لذت ببرید.

  • ۰
  • ۰

ترشی آلبالو

ترشی-آلبالو-آریامن

ما در سایت آریامن قرار است در بخش انواع ترشی امروز طرز تهیه ترشی آلبالو را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.



مواد لازم

آلبالو: ۱ کیلو

سرکه: ۱ لیتر

نمک: ۲ قاشق چای خوری

 

طرز تهیه

آلبالو را تمیز کنید؛ یعنی ساقه و برگ آن را جدا کنید و آنها را بشویید و روی یک پارچه پهن کرده تا آب آن کاملاً گرفته و خشک شود. در ظرف مخصوصی ترشی آلبالو را بریزید و لا به لای آن نمک و اگر دوست دارید گلپر را نیز اضافه کنید. در آخر که ظرف پر شد، سرکه را روی مواد بریزید و در ظرف را خوب ببندید.

این مطلب یعنی آموزش ترشی آلبالو برگرفته از کتاب آشپزی گیلار به نوشته خانم فضه قربانی می باشد که توسط انتشارات ارمغان گیلار به چاپ رسیده است.

هرگونه سوالی درباره ترشی آلبالو دارید در پایین این مطلب کامنت (نظر) بگذارید تا توسط کارشناسان ما در وبسابت آریامن پاسخ داده شود.


  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی